logo

  Vrátíme Krupce dobrou pověst



Zdravá Krupka

Krupka má nové logo. Jeho podoba nijak lidi nenadchla.

21.09.2019

Ve středu 11. září bylo na tiskové konferenci v informačním centru Hornické krajiny Krupka představeno nové logo města. Vedení radnice ho připravovalo údajně již od jara, ale na zastupitelstvu města o tom nepadlo ani slovo.

Autorkou loga je grafička Tereza Skřivanová. Logo pořízené za 40 tis. Kč má údajně sloužit k lepší propagaci města po přijetí Krupky do UNESCO.

O zlepšení propagace města a vytváření komunikačních strategií se pak má postarat agentura Politicca (Petr Nový a Tomáš Syryčanský), které bude město každoročně vyplácet 200 tis. korun.

 

 

Z reakcí na facebooku (Zdravé Krupky, ANO, tohle je Krupka, ale především na oficiálních stránkách města), ale i na instagramu vyvolalo nové logo silnou vlnu kritiky. Lidem se prostě nelíbí. Důvodů mají více.

Ať už jsou ale důvody jakékoli, zásadním nedostatkem a velkou chybou byl postup skupiny lidí z vedení radnice při řešení tohoto záměru a jejich přístup (ignorování) vůči veřejnosti.

Hrstka radních zcela zapomněla, že město NENÍ (JEN) JEJICH! Víme, že s tím mají dlouhodobě problémy. Město je všech lidí, kteří v něm žijí a spoluvytvářejí ho. Ti se měli o záměru včas dozvědět, dostat právo se k novému logu vyjádřit a následně vybrat nejvýstižnější návrh.

"Otevřené" radnice se takto ke svým lidem nechovají. Nechovají se tak ani k zastupitelům. Ani ti nevěděli, jaké pikle se kují za zavřenými dveřmi. "Otevřené" radnice postupují zcela jinak: oznámí záměr, vyhlásí veřejnou soutěž, nechají vypracovat několik návrhů a ty pak předloží veřejnosti, aby sama rozhodla, který z návrhů nového loga nejlépe vystihuje charakter města.

 

Nic z toho však vedení radnice neudělalo! Nyní se marně snaží v médiích obhájit "své dítko". Až z tisku jsme se tak dozvěděli, kdo a za kolik logo zpracoval (Krupka má nové logo. Připravuje se na zvýšený zájem turistů po zápisu hornické krajiny Krušnohoří na seznam UNESCO), a také to, že na přípravě pracoval tým OSMI lidí (Po zápisu do UNESCO severočeská Krupka hledá, jak přilákat více turistů). O koho konkrétně jde, se můžeme jen domýšlet. Roli bývalého zastupitele za ČSSD Mgr. T. Syryčanského MBA v tomto týmu a záměru necháváme bez komentáře. Lidé si již nyní o tom myslí své.

 

UKÁZKA DOBRÉ PRAXE PRO NAŠE KRUPSKÉ RADNÍ

Ve stejném čase objevila zpráva z Litoměřic. Litoměřice jsou v mnoha směrech velmi otevřeným a pokrokovým městem, kterému můžeme jen závidět. Podívejte se, jak se tam popasovali s novou vizuální identitou města. Litoměřičtí zastupitelé nešetřili superlativy: "Je to absolutní bomba."

Litoměřice v novém! Město kompletně promění svou vizuální identitu


Zdroj: https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/litomerice-v-novem-mesto-kompletne-promeni-svou-vizualni-identitu.html?fbclid=IwAR0MQm_mRGI27mZX5auEDwBuotMnYoe1By_wD_r63NPItHmLAKdGJcgYoG8

Tomu ale předcházela zcela jiná příprava, než jak jsme zažili u nás.


Zdroj: https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/litomerice-hledaji-nove-logo-pri-propagaci-nahradi-dosavadni-erb-20190416.html

Litoměřice hledají nové logo. Při propagaci nahradí dosavadní erb
Zdroj: https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/litomerice-hledaji-nove-logo-pri-propagaci-nahradi-dosavadni-erb-20190416.html

Litoměřice hledají nové logo. Při propagaci nahradí dosavadní erb

U nás se vše odehrávalo za zavřenými dveřmi. Lidé je nezajímali. Dokonce i jednání v radě města se zástupci agentury Politicca (Pavel Nový, Mgr. T. Syryčanský, MBA) proběhlo bez zapisovatelky. A přitom má město měsíčník Radnice, webové stránky a oficiální facebookovou stránku. 

Tak takoví lidé řídí naše město.

Litoměřice hledají nové logo. Při propagaci nahradí dosavadní erbLitoměřice hledají nové logo. Při propagaci nahradí dosavadní erb
Zdroj: https://litomericky.denik.cz/zpravy_region/litomerice-hledaji-nove-logo-pri-propagaci-nahradi-dosavadni-erb-20190416.html


Vaše emailová adresa nebude použita k jiným účelům.
Odběr novinek se dá odhlásit v každém přijatém emailu.